Kort om klubben

American Style Car Club er en bilklub som har base i Kastbjerg lidt udenfor Hadsund ved Mariager Fjord, men med medlemmer fra kommunerne omkring Mariager Fjord, kommer vi vidt omkring. Klubben har eksisteret siden 1987 og har på nuværende tidspunkt 49 medlemmer, hvilket både er unge som voksne, med interesse for gamle amerikanske biler.

Vi mødes hver anden onsdag i vores klublokale og har nogle hyggelige timer sammen. Der bliver snakket om alt mellem himmel og jord, men selvfølgelig mest omkring bilerne.

Vores lokaler

I vores hyggelige lokaler findes der noget til enhver. Der er mulighed for at spille billard, pool og dart, slænge sig i de hyggelige sofagrupper og selvfølgelig få noget koldt eller varmt at drikke i vores flotte bar. Alle disse ting er med til at skabe nogle hyggelige omgivelser, som vi alle kan lide at komme i og værner om.

Her finder du os

Vores klublokaler er beliggende hos én af vores medlemmer som bor 10 km syd for Hadsund ad rute 507 i byen Kastbjerg.

Bygaden 1

8970 Havndal